.

.

fredag 9 september 2011

Rester till middag

Vi åt rester till middag idag eftersom jag tänker följa doktorns råd så gott som möjligt och Micke är ute med jobbet så.... men rester behöver ju inte var så tråkigt som det låter, jag åt kycklingen med sötsura såsen, Robin lasagen och Leo "nuglar", han åt två portioner och bad om en tredje men då sa jag nej, tror inte hans lilla mage har plats för så mycket mat.

Lite senare när killarna sover ska jag äta godis och se på film, jag har ju valt att äta godis och sånt skräp aka efterätter en dag i veckan så att det ska vara lättare att hålla sig resten av veckan och först valde jag lördagar men bytte sedan till fredagar pga fredagsfikat på jobbet :)


1 kommentar:

Annas inspiration sa...

Åh det är inte det lättaste att hålla igen,
men det verkar som du har en plan :)

Trevlig helg!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)