.

.

tisdag 13 september 2011

Lite om allt och inget

Här händer det inte mycket inte.

Jag har lämnat Robin i skolan ätit havregrynsgröt men drottningsylt och lättmjölk till frukost sovit med tuffs i min famn och nu ätit spenat soppa till lunch.

Spännande va ? :) men trots att jag inte ens rört mig något på veckor så har jag faktiskt gått ner i vikt så det lönade sig kanske att sluta med godis och efterätter och maten verkar ju också funka såå nu fortsätter jag med gröt och soppa till frukost och lunch.

Vaknade i morse med dundrande huvudvärk och ont i halsen men men börjar bli van men jag hade ju hoppats att det skulle börja märkas nägon bättring snart.

Kl 14 ska jag vara med Leo på Robins skola och ta syskonkort, Robin vill så himmla gärna göra det när dom pratade om det i skolan i morse så varför inte ? :)

Klädseln i år är helt åt h...... men eftersom jag varit sjuk så länge glömde jag helt enkelt bort att fotograferingen närmade sig och i skolan fotar dom sig mycket tidigare än på dagis dit är det säkert någon månad kvar.

Men jag har sån ångest över att jag inte har något snyggt att sätta på dom och jag vill ju inte ta dom blåa skjortorna för dom hade de ju förra året och hur kul är det att ha på väggen?? Men jag kan inte släppa det utan ligger och grämer mig hela tiden.









2 kommentarer:

i min lilla lilla värld sa...

Gott med gröt till frukost. Min favorit

Elin sa...

sv: jackan är faktiskt tunn, men jag tycker absolut att den funkar även nu när det är kallare. allt beror ju på vad du har under. kallare ute - långärmad tröja under. jag är supernöjd med den.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)