.

.

onsdag 7 september 2011

Lägg dags ??

Undra om det är dags att gå och lägga sig, brukar inte alls vara uppe så här sent men jag sov ett tag på eftermiddagen så därför är jag inte trött.
Jag har mått sämre och sämre under dagen idag, (började efter att jag var på skopunkten men jag trodde inte att det skulle vara så farligt)
Ska gå till doktorn i morgon när jag har lämnat killarna, på ett sätt är jag rädd att gå dit för huvudvärken har ökat och smärtan i halsen är tillbaka. Tänk om halsflussen är igång igen..... Jag har ju inte ens ätit upp den här sista penecilin kuren än och i så fall vad gör dom då??
Vad ska jag göra för att bli frisk?? Så ledsen och uppgiven, nu har jag haft halsfluss 4 gånger sen i början av augusti.

1 kommentar:

Linda aka Javamorsan sa...

Usch vad jobbigt men det känns lite som att det kan vara något annat som spökar faktiskt.

Hoppas du blir bra snart Kramen

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)