.

.

söndag 18 september 2011

Jag har läst en bok...

eller egentligen två, en var. Båda valde en Halvan bok,vi har tre, två enkla "baby" böcker och en med lite mera text. så kul att dom fortfarand väljer de enklare Halvan böckerna trots att dom blivit så stora nu.

Jag måste komma igång att läsa igen ..... det har blivit dålig med det nu under sommaren och killarna älskar ju när man läser för dom men ofta tycker jag att klockan rusar iväg på kvällarna och heltplötsligt hinner man inte läsa :(

2 kommentarer:

http://hannaskrypin.se sa...

Jag önskar att jag hann läsa mer för pojkarna. Men jag upplever samma sak som du, tiden går för fort och vips så är det för sent.

Linda aka Javamorsan sa...

Min töser är inte så intresserad av att jag skall läsa för dom tyvärr.

Själv älskar jag att läsa. Dock hinner jag sällan nu förtiden :(

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)