.

.

söndag 11 september 2011



Har vant mig vid byxorna nu, det var nog mest en vane sak eftersom jag bara använder tajta jeans. Det enda som är riktigt dåligt är fickorna som är så grunda att jag redan tappat telefonen 2 gånger.


I natt var det trångt i sängen med Robin och Leo på varsin sida och JÄTTE nära :)

Nu ska vi klä på oss och åka till akuten i farsta eftersom jag är övertygad om att halsflussen kom tillbaka i natt, vaknade i mose och kunde knappt svälja och med sån huvudvärk att jag knappt kunde röra mig. Men jag tänker inte ens hoppas den här gången på någon hjälp.



1 kommentar:

Linda aka Javamorsan sa...

Inte skall du behöva gå omkring så där vännen. Kräv rätt hjälp och bättre undersökningar. Kanske inte ens är halsfluss utan något annat och så behandlas du fel.

Hoppas du mår bättre snart Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)