.

.

fredag 23 september 2011

Fredags fika!!




Jag har ju bestämt mig för att jag får äta sötsaker 1 dag i veckan och det funkar faktiskt (för mig) ja jag får säkert i mig samma mängd kalorier på en dag som o mjag spritt ut det på veckan men den STORA skillnaden för mig är att sörsuget som jag förut hade varje dag har försvunnit och det är MIN stora seger. För jag tyckte det var riktigt jobbigt ett tag för då var jag sugen på något gott (kaka bullar sockerkaka paj osv) HELA dagarna och det är borta nu :)

1 kommentar:

Jeanette sa...

Visst är det skönt att slippa sötsuget! Jag gjorde en vändning i vår-somras från att käka godis och fika varje dag till endast någon gång ibland. Men som du säger, att inte ha suget hela tiden är en stor vinst!
Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)