.

.

onsdag 21 september 2011

Det kanske finns en gud iaf



okej nu har jag spårat ur fullständigt men ändå..........

Minns ni att jag på min födelsedag köpte ett Biggest loser challenge?? Som sen aldrig kom??
Jag har ringt till posten som föreslog att jag skulle ringa deras "hittegodsavdelning" och fråga på mitt postkontor så att brevbäraren inre bara lämnat in det där. Detta har jag gjort och det finns ingenstans.
Micke har mailat säljaren och nu har han varit nere på sitt post kontor och frågat OCH då hittar tjejen brevet där, på ett himmla mysko ställe så han mistänker att någon tänkt sno det. MEN iaf idag har han lagt det på en vanlig gul brevlåda.
På ett sätt ar jag så lycklig att jag hoppar i soffan men på ett sätt vågar jag inte tro att det är sant förrens det är här.
Nu undrar ni säkert varför det här är så märkvärdigt...... Jag vill ju verkligen ha det här spelet och det är näst intill omöjligt att få tag på i sverige och köper man det utomlands är det inte säkert att det går att spela på mitt WII så när vi efter lååååång letan hittade det här var min lycka gjord och då försvan det på posten istället.


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)