.

.

onsdag 7 september 2011

Dagens

Middag igen :) Ja för någon dagens outfit är ingen ide, eftersom jag bara ligger i soffa så såsar jag runt i mjukisbyxor och tröja idag har jag tom avanserat till jeans men bara för att mjukisarn blev blöta när jag var ute med hunden i morse.



Middag idag: Lasagne

Jag följer ALLA tips möjliga nu . Äta på en liten tallrik (nu äter jag på Robin och Leos) Bara ta en portion, Dressing med vinäger och starka kryddor för extra förbränning, Viktväktarnas att äta 50%sallad.

Jag har också hållt mig ifrån godis.
Men tror ni jag går ner i vikt ändå?? NEPP.

1 kommentar:

http://hannaskrypin.se sa...

Kompletterar du med träning? Om inte så får du här ett tips om konditionochstyrka.se, en jättebra personlig tränare som kan hjälpa dig med ett träningssschema efter dina mål och förutsättningar.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)