.

.

onsdag 31 augusti 2011

Mera födelsedagsfirande.



I dag ska vi åka till mamma och pappa och fira min och pappas födelsedag, vi tyckte det passade bra idag eftersom jag är ledig och Micke har också tagit ledigt så han kan följa med. På morgonen har han skjussat mamma och pappa för att hämta deras nya bil och nu är han på apoteket och hämtar ut ny penecilin till mig. Japp vaknade i morse jätte dålig så jag gick till vårdcentralen och efter ett halsprov så fick jag det bekräftat att jag har HALSFLUSS IGEN detta är helt absurt 4e gången på 2 månader, jag grät som en bebis när jag kom hem. Jag orkar inte vara sjuk mer VILL INTE. Jag vill gå och jobba, leka med barnen gå och handla och och göra alla normala saker utan att känna att jag håller på att dö.

Men från det ena till det andra, det här är pappas födelsedags presenter, han har jätte länge pratat om en ny skrivbords stol och när vi är på Jysk brukar han prov sitta dom och säga att dom e så sköna, så då köpte jag en till honom och så en softschell jacka bara för att JAG tycker dom e så bra så då kanske han skulle gilla en också. hoppas han blir glad :)


Killarna har köpt varsin mototcyckel penna till honom, jätte coola.












Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)