.

.

måndag 29 augusti 2011


Lilla Leo har fortfarande ont i sina små fingrar :( och försöker så gott han kan att inget ska nudda dom. Och jag har ont i huvudet (som vanligt) vet inte vad det beror på men senaste tiden har jag haft fruktansvärd huvudvärk nästan varje dag näst intill migrän, eller kanske en lätt form av migrän. Trodde först att det berodde på halsflussen men nu har jag ju ätit penecilin i en vecka så nu ska den väl vara borta. Så trött på att gå runt med huvudvärk varje dag. Inget blir kul, jag har ingen ork eller lust alls.


2 kommentarer:

Fia-mamma till Edison sa...

Ja huvudvärk kan verkligen göra en helt slut!

http://hannaskrypin.se sa...

Hoppas att huvudvärken ger med sig snart!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)