.

.

tisdag 16 augusti 2011

Jag har antagit en utmaning.

Som handlar om att våga visa sig som man är. Jag hittade den hos CrazyMinds och det hon skriver är jätte bra och även om jag absolut inte är nöjd med min kropp så antar jag utmaningen att våga visa det jag är missnöjd med.......

Som jag skrev till henne så har jag såna komplex för min mage där allt fett sitter och folk frågar om jag är gravid om jag har tajta tröjor.

HÄR ÄR JAG ... DEN NAKNA SANNINGEN. JAG VÅGAR, VÅGAR DU ANTA UTMANINGEN???






3 kommentarer:

Linda aka Javamorsan sa...

Vet vad du menar. Min mage är inte den del jag gillar bäst med min kropp precis.
Tycker dock du är jättefin men det är vad du själv tycker som räknas.

Dock lär ingen få se såna bilder på mig. Jag gillar folk och vill inte skrämma skiten ur dom :)

Carolines hemligheter sa...

Vad modig du är och vilket bra initiativ, i en (blogg)värld som ibland tenderar att bli både ytlig och missvisande så tror jag att många blir stärkta av att människor står upp för sig själva och vågar visa sig som de är, utan retuschering på ett eller annat sätt! Och det är ju ändå då man är som finast :-)

STOR KRAM

Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen sa...

Underbart att fler antar den! :-)
Tycker absolut att man ska visa lite mer verklighet, och lite mindre fejk (eller retusch)

Men du är ju jättefin! :-)

Jag är också med!
http://skrotmamman.blogg.se/2011/july/att-anta-utmaningen.html

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)