.

.

måndag 15 augusti 2011

God morgon

Jag och Leo har haft en riktig mys morgon, så underbart. Det är inte så ofta dom vill sitta i knät och bara kramas. jag var så trött i morse så jag fick knappt upp ögonen när väckarklockan ringde vid halv 9, säker det gråa vädret som gör det.
Nu ska jag göra lite frukost och sedan lämna killarna hos mormor och morfar för att dagis har studiedagar i dag och i morgon och Robin får ju inte vara där längre eftersom han ska börja skolan. Så dom ska vara hos mormor och morfae HELA veckan, hoppas detgår bra.


2 kommentarer:

Linda aka Javamorsan sa...

Har aldrig förstått varför dagis har studiedagar så nära inpå att dom haft stängt? Helknas.

Har du inte fritids till stora killen nu? När Julia började skolan fick hon automatiskt fritids?

Hoppas på en skön dag för er! Kram

Cissi sa...

Studiedag på dagis här också idag. Verkar som aom alla dagis samkör sin studiedag! ;)
Ang overaller så har jag nästan tänkt tvärt om, att det är nu det krävs mycket av overallen eftersom de små är så pass stillasittande när de är ute... I papprena från dagis anser de att man ska ha Reima Tec, men känns onödigt att köpa sån dyr overall som hon ändå växer ur på 1 säsong...

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)