.

.

måndag 8 augusti 2011

En hemlis

Nu kan jag berätta vad vi gjorde igår för det var nämligen en hemlis. Robin tyckte synd om Micke för att han "bara" vann det första heatet och därför inte skulle få något pris så han och morfar diskuterade påvägen hem att man kan ju göra ett pris så igår när vi kom hem till mormor och morfar så frågade han morfar om dom kunde göra ett pris till pappa och morfar är ju inte sen på att göra saker så.....


Dom satte igång att bygga, Robin gjorde större delen av jobbet själv med ytterst lite hjälp från morfar och jag är så stolt över det fantastiska jobb han gjorde, det enda jag har gjort är att limma på pytte små lappar på bilen där det står mekonomen för det är ju viktigt att det står tyckte Robin eftersom det står på pappas bil. Och så har jag skrivit ut texten till pokalen, men Robin bestämde vad det skulle stå :)


Visst blev den alldeles fantastisk???
För står ni hur stolt jag är över min lilla kille som byggde denna bara för att göra sin pappa glad.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)