.

.

onsdag 10 augusti 2011

Bilar 2

God morning sunshine!
Vi har en underbar morgon här hemma med morgon sol trots att dom lovar regn. Robin sitter och skriver bokstäver och Leo räknar på miniräknaren, en riktig skolmorgon :) hihi. Micke är ledig större delen av den här dagen, (han måste bara åka och jobba dom sista timmarna innan stängning i kväll) vilket betyder lång frukost tillsammans med varma frallor. S E N .......

Ska gå på bio och se på Bilar 2


Våra platser är dom ni ser längs bak :)

Jag älskar att gå på bio med barnen, Micke och jag har faktiskt bara varit på bio en gång ensamma sen vi blev tillsammans, men med barnen har vi varir massa gånger och jag gillar verkligen teckand film.
Hoppas att Bilar 2 är bra, ettan är ju jätte bra men ibland kan det ju vara så att uppföljarna inte är lika bara som originalen .

1 kommentar:

Cissi sa...

vad mysigt att gå på bio! Längtar tills Emma blir tillräckligt stor för bio... kommer ihåg hur spännande det var att gå på bio med mamma när jag var liten.. ;)

Gissar att jag snart kommer sitta med en stor tonåring som bara tycker mamma är pinsam när jag vill gå på bio tillsammans.. Gäller att passa på

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)