.

.

lördag 13 augusti 2011

Är hösten här ?





Börjar kännas som om hösten är här. Jag kan ha fel men trots att himmlen är blå och solen skiner så är luften kall och krispig. Men det gör inte mig något, jag ÄLSKAR hösten, blir alldles extra lycklig på hösten, jag tror att det beror på att jag flyttade hemmifrån på hösten och det var ju en av dom största och mest fantastiska upplevelserna i MITT liv, allt som skulle köpas och att det var den mest underbara lägenheten/radhuset, jätte modernt med stor altan gjorde ju saken ännu bättre. Kan fortfaran sitta idag och längta tillbaka dit för den var verkligen underbar och perfekt.

Den här sommaren har inte bjudit på särskilt fina somardagar så den kan jag lämna bakom mig. Jag har faktiskt haft både jeans och strumpor flera gånger under sommaren så nu kan jag lika gärna se fram emot höst garderoben istället :) Snygga stövlar som gör livet extra underbart och Speciellt dom två nya jeansjackorna, Jag provade och provade och kunde inte bestämma mig så micke tyckte jag skulle behålla båda och det gör jag gärna för dom är verkligen underbara.



2 kommentarer:

Linda sa...

Visst var det till Edbovägen du flyttade då?? Det är den absolut bästa adress jag bott på. Med helt underbara grannar på altan brevid hela tiden! :) /Linda

Michaela sa...

Ja det var det :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)