.

.

måndag 25 juli 2011

Underbart.

Sötaste skatterna


God kväll alla fina.
Jag har varit ute och sprungit på kvällen och det var så underbart (bortsett från att jag fick håll då :))
När Micke kom hem från jobbet sa vi god natt till barnen och så gav jag mig iväg ut, kämpar så desperat för att bli av med allt överflödigt fett runt magen som just nu känns absurt :(

Tyvärr har det blivit så på senare år att så fort jag äter mycket så går jag upp i vikt, mycket var det enda ord jag kom på, men med mycket menar jag rejäl frukost, lunch, middag och efterätt, som när vi var på Astrid Lindgrens värld, det enda som jag åt extra där var en glass och ½ polkagris klubba (nej inte en sån som barnen fick :)) men vips så hade vågen ökat 2kg när vi kom hem.
Det är så jag vill gråta.
Så nu är det dags att springa bort fettet, hoppas det lyckas :)

Nu: Dags för sängen
Imorgon: Inge mer godis (måste skärpa mig nu)

God Natt och Sov Så Gott
Kram /

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)