.

.

lördag 9 juli 2011

Underbara pelargoner på köksfönsterbläcket. Det första jag ser när jag öppnar ytter dörren och går ut och varje gång blir jag så glad, inget gör mig så glad som blommor.


Rabatten runt dammen grönskar rejält, nu när den har 2 år på nacken börjar man se hur det tar sig och vilka blommor som fått en "dum" plasering och behöver flyttas. Min vackra ängel gömmer sig just nu under några tunga ros grenar.



Nu är kvällen här och den är VARM fast det regnde i natt och dagen varit molnig. Robin ligger fortfarande och är jätte dålig, han har inte ens kunnat äta på hela dagen. Han ville ha lördags godis men efter bara bara några bitar gav han upp och la sig igen.

Nu ska vi titta på Little Fockers......

Hörs i morgon YY






1 kommentar:

Helen Lundqvist sa...

vilka underbara blommor du har!
älskar blommor jag också!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)