.

.

måndag 1 augusti 2011

Reebok easytone go outside.

Jajamen, Jag har äntligen skickar efter ett par Reebok easytone.
Jag har velat ha ett par så länge nu säkert över ett år, men tyckt att dom e lite dyra, men så hittade jag en sida med riktigt bra priser och FRAMFÖRALLT dom är vattentäta så träningen behöver inte ta slut när höstrusket kommer igång. Vilket gjorde att jag beslutade mig för att köpa dom, vattentäta till ett bra pris.
Nu har jag suttit och längtat ända sen i fredags på att dom ska komma fast jag vet att det dröjer lite, känns nästan lite skönt att jag blev sjuk för nu kan jag iaf inte ut och träna.

Hade hellre velat ha ett par rosa såklart men nu gick funktion före utseende-




Längtar Längtar Längtar



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)