.

.

onsdag 20 juli 2011

Nu är vi redo för snö och vinter

Och fattiga blev vi på kuppen :)


Varje år så är jag så sent ute med vinter kläder till killarna och varje år tänker jag att nästa år....

Så nu är allt beställt och klart. Byxor, jacka, overall och 2 par vantar til Robin, (nån som minns att jag letade som en galning efter tjocka vinter vantar HELA förra vinten??) Och overall och vantar till Leo.

Och lite smått och gott till mig.
En jeans klänning (bara för att jag alltid velat ha en ) basic toppar och bh:ar.





1 kommentar:

Mira sa...

Tror nog att det finns fjärrutlösare till de flesta kameror :) . Vad har du för kamera?

Smart att beställa vinterkläder redan nu! Jag tycker bara att det är svårt att veta vilken storlek man ska köpa.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)