.

.

tisdag 26 juli 2011

Hello

Även denna dag går i städandets tecken här hemma. Det är massor som måste göras när man varit sjuk i en vecka och dessutom kommit hem från semestern precis innan, jag hann ju bara bära in allting från husvagnen i måndags innan jag blev sjuk på kvällen så väskor, kläder, vagnen osv står bara överallt. Och sen ska jag klättra upp på vinden med Leos gammla bilbarnstol :) då han fick en ny när vi åkte till Astrid Lindgrens värld. Jag har också fyllt han från NASA med lite tvätt. (tvättmaskinen för er som inte vet )

Sen är det även dags för en nagel fix då dom vuxit ut massor.



1 kommentar:

Anonym sa...

The item as defined, tremendous speedy, tremendous smooth, tremendous sale price, many thanks.

[url=http://californiacenter.org/member/231572/
]sale karen millen[/url]

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)