.

.

måndag 4 juli 2011

En stund i parken

Kännde att vi skulle bli sittandes inne hela dagen så vi gick till affären och köpte några tidningar till mamma gjorde iorning en espresso och så fick killlarna välja en lekpark att gå till


Tuffs fick också följa med för att slippa trisstessen hemma.

Så med några bra tidningar var jag nöjd

Mendans killarna lekte massor


Lite då och då kom dom och drack saft och tog några vindruvor.

Jag fick sällskap på bänken av en vän som bor precis brevid och hennes dotter så tiden rusade iväg, men det var en kall dag trots de 19 graderna vi hade och när jag gick hem frös jag faktiskt massor.

Det som började som en trist dag slutade som en jätte trevlig dag.

Nu har vi prrecis ätit lasagen och killarna badar medans jag diskar och bloggar.

Ha det gott YY














1 kommentar:

Sandra sa...

Vi gjorde liksom ni,drog till en lekpark. Man kan inte sitta inne en hel dag då blir det bara en massa bråk mellan barnen. Ha en trevlig kväll!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)