.

.

torsdag 14 juli 2011

Det är kallat hos oss

God morgon!

Bjuder på ett kort från igårkväll/natt som jag tog på killarna när jag skulle gå och lägga mig. Leo är så söt där han har krupit upp på Robins kudde :) Det är lika kul varje kväll när jag går och lägger mig att se hur de ligger den här gången.

Är sommaren över ??

I dag och igår har vi det kallt hos oss bara 15 grader igår gick det upp till 19 men det känndes kallt jag hade på mig jeans och strunpor för första gången på länge.

Nu leker killarna så fint med Lego, (alltid lika kul när dom leker fint utan att bråka:)

2 kommentarer:

Linda aka Javamorsan sa...

Vi har faktiskt haft väldigt fint väder peppar peppar. Idag är första dagen på länge det inte är sommar här. Känns iof rätt skönt för då kan man fixa och dona hemma med gott samvete :)

Anna-ängeln Lova, Alvin och Lykkes mamma sa...

Hej du, ja hon är nog helt ljuvlig Lykkeliten. Jo, igår hade vi kallt på Åland också. Det var som om det varit höst.

Fin och mysig sovbild du fick på pojkarna.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)