.

.

onsdag 29 juni 2011

Underbart väder

Men jag känner helt klart att det var bra att ta lite semester utan killarna för jag är helt färdig redan och kl är bara 13.... Dom har en förmåga dom två att bråka HELA TIDEN och jag förstår inte varför ???? Båda var jätte glad över poolen och att få bada men så fort de kommer i vattnet ska dom bara jävlas med varann, sitta i vägen ta den andres sak osv osv osv Båda tjatar oavbrutet - mamma han gjorde ........

Varför kan dom inte leka snällt???? Jag predikar predikar tjatar och hotar men inget hjälper.


1 kommentar:

tvattlapp sa...

gud vad jag känner igen det där. Tror att det blir så då man har barnen tätt. De har super skoj samtidigt som det blir många konflikter oxå.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)