.

.

tisdag 7 juni 2011

UNDERBARA NATIONALDAG :)

Lägger in lite bilder från gårdagen bara för att vi hade en sån underbar och fantastisk dag så jag vill minnas det för alltid.


Killarna körde el-bilar, åkte bil och karusell.

Vi åkte tåget, åt sockervadd och picknick.

Sen..........
Såg vi Zilla och Totte som hade en halvtimmes lång show, så fantastiskt bra både för vuxna och barn, det var många vuxna precis som jag som skrattade och skrattade. Efteråt fick barnen gå fram och träffa Totte och Zilla få pussar och autograf, om man ville kunde man också köpa souvenirer Robin valde en stor Totte och Leo en liten, så köpte vi skiva, kortlek ock såpbubblor. Robin tyckte Zilla var både fin och söt och blev jätte generad när Totte försökte pussa honom men Leo han sken som en sol och älskade allt :)
Vi tillverkade egna sverige flaggor och red på ponnysar.

Sen kom dagens höjdpunkt.
Kunga familjen.
Jag känner mig alltid så andaktig när man får se dom på nära håll, lite så jag håller andan, vi stog riktigt nära och fick ett stort leende av Victoria.

När vi hade vinkat åt kunga familjen gick vi och åt middag på en restaurang i närheten och sen åkte vi hem.
Det var två riktigt trötta killar i bilen hem och Leo somnade så fort bilen började rulla :)
Ja man kan väl säga att dagen innehöll ALLT.




2 kommentarer:

Zillah & Totte sa...

Hej! Jag vill bara tacka för de fina orden om oss! Kul att ni hade roligt, och att hela dagen verkade varit jättebra!

Hälsningar Zillah & Totte

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

Vilka härliga bilder. Ni ser ut att ha haft en toppen dag!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)