.

.

söndag 19 juni 2011

Sån besluts ångest

Jag ska köpa en ny hylla till vardagsrummet till Robin och Leo att ha sina saker i (dom har halva vardagsrummet) och jag har varit sugen på EXPEDIT HYLLAN till mig länge med lådor som tillsatts men TROFAST känns vettigare till killarna eftersom det e plast backar som gå r att ta ut osv osv priset landar på samma så där är det ingen skillnad, vet bara inte om JAG kommer tycka att TROFAST är snygg så vad kommer först det jag vill ha eller det som är bäst till killarna? Killarna ska använda den och jag ska titta på den :)




1 kommentar:

Katarina Wendelin sa...

Hej!

Jag har mejlat dig på en hotmailadress som finns i anslutning till din bloggprofil. Du får jättegärna höra av dig till mig. Säg till om du inte fått mejlet! Mig når du på katarina.wendelin@aftonbladet.se.

Mvh

Katarina

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)