.

.

tisdag 14 juni 2011

Nobel middagg :)

I morse när jag lämnade killarna på dagis fick jag veta att Robin ska ha nobelmiddag i kväll. Det är för alla 6 åringar som ska börja skolan :)Jag hade tydligen fått ett månadsbrev där det stog men det hade jag missat :) Men det gör inget.
Så ikväll mellan 18-20 så ska han vara på dagis och äta mat och ha skjorta.


En super nöjd kille YY med hår mousse i håret och parfym.
Det regnade på vägen dit men det hindrade inte honom från att skina som en sol.
Fröken tog emot i dörren, och bordet i lekhallen var fint dukat med vit duk och levande ljus.

4 kommentarer:

feztis sa...

Vad roligt för sonen din! Kul att de ändå gör en speciell avslutning för de som ska börja skolan i höst, inte alla förskolor som gör så.. tyvärr!

Benita - IAATC.se sa...

Re: Jag har linfrö, solrosfrön, blandade nötter som jag maler ner själv och russin!

Theodora sa...

Vilket fint påhitt för barnen! :)

Life Of An Angel sa...

Vilket roligt initiativ av förskolan!! :) Alltid kul att få klä upp sig :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)