.

.

torsdag 23 juni 2011


Morfar och Robin bygger en lastbil som Robin fick i födelsedags present, det är många delar att skruva ihop, perfekt en regning dag:)




Hej alla fina!


Hos oss regnade och blåste storm i morse tråkigt värre så Micke sjussade hem oss till mormor och morfar en stund. Sen har jag varit i affären och köpt massa sill även om vi äter hos mormor och morfar i morgon var det så jätte billig och sill e ju så gott så då kan jag lika gärna passa på, jag köpte också massa jordgubbar eftersom dom bara kostade 20kr /kg så jag fick två stora lådor för 23kr :) Och en midsommar ampel fick följa med hem också för bar 39kr så får den liva upp någonstans hemma hos oss.



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)