.

.

torsdag 16 juni 2011

Jag städar




Ja jag tänkte att jag skulle göra ett seriöst race idag.
Vädret är inget att hurr för och när solen skiner är jag oförmögen att göra någontin så nu har jag tagit tag i hallen där nere.
Vi ställer nämligen bara ner saker som vi inte använder just nu där och sen orkar ingen flytta på sakerna och sanningen är att vi ÄR aldrig där nere heller utan det är bara killarna som går ner när dom ska spela bandy men nu när de har börjat ta hem kompisar från dagis har jag känt att något måste göras.
Tro inte att det är så här det ser ut utan jag har tömt ut inehållet i två garderober på golvet och håller på att sortera men också sätta in fler hyllplan
Jag är så imponerad av mig själv just nu :)






Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)