.

.

söndag 5 juni 2011


Jag har precis lagt upp en lång klänning som kom i paket nr 2 ifrån HM nu är det lycka att handla därifrån. Den här underbara klänningen 74,50kr. Den var till fötterna men jag har ingen mittimellan klänning och är det varmt är det skönare med en som går till knäna. Jag blev jätte nöjd :)

Håller tummarna för att det ska vara fint väder i morgon så jag kan ha min nya klänning när det är SVERIGES NATIONALDAG en av dom bästa dagarna på hela året YY.
Vi brukar alltid åka till skansen på nationaldagen för dom har så mycket roligt för barnen som ponny ridning ansiktsmålning och Robin och Leos STORA favorit små elbilar man får köra på dansbanan för en 10a så nu håller jag på att leta 10 kronor :)
Sen åker kungafamiljen förbi och det brukar killarna tycka är jätte kul för utanför skansen är det folktomt så där kan man få ögonkomtakt med kungafamiljen och ett leende.


1 kommentar:

Mia ☆ sa...

Vilken fin klänning =)

Ja, ersättning som sista mål verkar onekligen funka bra här också. Kör nog vidare på det!

Jag bor typ 8-10 min från Farsta Centrum med buss, så det blir en del besök där onekligen =)

Ha en fin nationaldag!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)