.

.

onsdag 1 juni 2011

Hej.


Vågen visade i morse att jag gått net 1,4 kg vilket känns underbart.
Jag tycker det syns i spegeln att min lovehandels har minskat, helt plötsligt ser det ut som om jag har en midja :). Nu är det bara magen och rumpan som behöver bli mindre :)


Jag och Tuffsen har varit ute och löptränat i går och i förr går, jag körde 4min promenad och 1 min löpning och i går gick det lite lättare så nästa gång minskar jag nog till 3 min promenad och 1 min löpning, men av någon anledning har jag jätte ont i högerbenet idag, det värker från höften ända ner till foten så jag vet inte vad som hänt, så i dag tar vi det lugnt YY


1 kommentar:

Linda aka Javamorsan sa...

Härligt!
Jag har stått still länge nu. Tränar inte men går inte heller upp så jag är nöjd för stunden. Lever livet och bara njuter!

Ha en skön dag nu kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)