.

.

måndag 13 juni 2011

Första dagen på semestern




Ja alldeles riktigt.

Och det är så skönt, jag har lämnat killarna på dagis (jag har valt att ha dom 2 veckor på dagis på min semester eftersom jag förra sommaren gick in i väggen när semestern kom så är jag lite orolig i år och börjar lungt så att det inte ska behöva upprepa sig och en sommar till ska bli förstörd)
Varit på ICA och köpt en bok och ligger nu på balkongen i bikini och läser och dricker en kopp kaffe.
På morgonen har vi firat Leo igen, med pappa som inte hann träffa Leo igår på hans födelsedag.
Innan dagis hann de ut och prova sina skateboardar
Världens finaste Leo önskade sig nämligen 2 st i födelsedags present en till honom och en till Robin och det fick han ju såklart :)



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)