.

.

lördag 11 juni 2011

Barn kalas

Visst är det något visst mad barn kalas :)??
Och barn kalas när barnen är ganska små är extra trevligt som vuxen också tycker jag för att man får chans att prata men andra vuxna men barne i samma ålder.
Vi har ätit gott, två olika sorters tårta JORDGUBBS TÅRTA och CHOKLAD OCH MARÄNG TÅRTA. Korv, och barnen fiskade fisk damm som Robin och Leo hade till lördags godis på kvällen. Jag tror att Leo blev jätte nöj med sina presenter för det var verkligen perfekta presenter, Bakuga, lego, spiderman ja ni förstår ju :).



Nu på kvällen har jag och pappa släpat madrasser och så, så nu sover vi alla i Leos rum där nere, vilket visade sig vara en utmaning redan första kvällen ...... pga hur rummet ser ut så blev Robin och Leo tvugna att ligga brevid varann och det klarar dom inte så dom har gråtit oavbrutet :)
-Robin slog mig.
-Leo nöp mig
-Robin petade på mig
-Leo sparkade mig, ja osv osv osv.




Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)