.

.

torsdag 5 maj 2011

Ville bara titta in och säga HEJ :)
Killarna är lämnade på dagis iklädda galonisar och gummijackor, kylan och regnet håller tyvärr i sig.
Nu ska jag ligga på soffan och VILA ända tills det är dags att åka och jobba, i kväll har vi nämligen skolans kväll som är vårens stora händelse hoss oss, eleverna har lektioner som föräldrarana får närvara på sen får man mingala och 8orna har bakat allt möjligt fantastiskt fika bröd som dom säljer i matsalen och dom sköter även korvgrillning på skolgården och
9orna mannekängar kläder de sytt i syslöjden skolans musikgrupper spelar.
Sen drar fritids igång alltså JAG med olika aktiviteter som biljard, pingis, femkamp osv.
Den här dagen vill jag absolut inte missa så därför ska jag vila nu :)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)