.

.

söndag 29 maj 2011

VILKEN JÄKLA NATT rent ut sagt

Min natt var på EXPRESSENS första sida på internet 2 gånger i morse




Ja vart ska man börja ? ............

Jag vaknade vi 1 i natt av att en kvinna grät/skrek och hon slutade aldrig så jag gick ut på balkongen för att se var som hände och inser att det är presis vid min baksida så jag tänkte precis fråga om hon ville ha hjälp när jag ser en man sätta sig upp då blev jag lite osäker så jag backade in igen och tänkte att jag borde ringa till polisen.

Då hör jag att två utav mina grannar också kommer ut på balkongerna och ropar vad håller du på med ??

Dom går ner och drar bort mannen från kvinnan och då inser jag att han har byxorna vid knäna (super äckligt) grannen längs bort ringer till polisen som senare dyker upp men 4 polisbilar.

Man tror inte att så äckliga saker ska häns SÅ nära här är en bild fron min balkong och till höger om den lilla bron låg dom.


Mitt polisförhör var klart vid ca 02.15 då gick jag upp och la mig hos både Robin och Leo som låg och son i mitt rum men det var svårt att somna eftersom kvinnans skrik ekade i huvudet men somna lyckades jag tydligen göra för i morse ringer mamma och berättar att dom sagt på radion att vårat garage har brunnit i natt vid 3 tiden.

Jag ringde till Micke och han hade precis varit där och tittat och vi hade klarat oss bra.

Jössös vad mycket folk det stog vid garagena både när vi gick till mormor och morfar o morse och nu när vi kom hem.



1 kommentar:

Linda aka Javamorsan sa...

Jösses vad läskigt! Förstår att du ryggade tillbaka. Man kan aldrig vara nog försiktig. Skönt att fler grannar kom ut.

Hoppas verkligen han får straff för sitt agerande. Äckel!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)