.

.

onsdag 25 maj 2011

Utflykt till Torekällberget.

Idag åkte Leos avdelning på dagis till Torekällberget, vi åkte med på våran lediga dag fast vi åkte bil.


Vi klappade massa getter och såg en gigantisk gris, som inte alls blev rättvis på kort.
Den var lika hög som Robin och Leo


Vi åt korv med bröd och glass och DÅ........


-Titta mammma min tand..... Ropar Robin då och i hans hand låg hans tand.
Sin första tand tappade han också när han åt glass :)



Vi hade lite otur men vädret idag, först när vi kom dit var det jätte kallt och blåsigt, sen kom solen fram en liten stund och sen började det regna :)

Nu ska vi straxt göra oss iordning och jag ska till jobbet på personal möte och på vägen lämmnar jag killarna och Tuffsen hos mormor och morfar.
Så typiskt att vi alltid har personalmötena på onsdagar då jag är ledig :)



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)