.

.

tisdag 24 maj 2011

Robin har inte ens börjat skolan ännu och jag e redan jätte sur på fritids.
Igår kväll när jag öppnar posten ligger det ett brev från fritids där det står att föräldrar och barn ska vara där på torsdag mellan 14 och 16. mm Känndes riktigt jobbigt att gå upp på expen idag och säga att jag måste vara ledig på torsdag med så här kort varsel.
Seriöst.............
Skickar man ett sånt brev 3 dagar innan??? Behöver inte folk söka ledigt ifrån sina jobb?? eller har alla människor flextider utom jag?

2 kommentarer:

Sandra sa...

Visst är det tråkigt? Tycker att det det fungerar så där ofta från skolan/fritids håll. Ingen framförhållning. De verkar tro att alla har flextid!

Linda aka Javamorsan sa...

Så där håller nog alla fritids på tror jag. Men det brukar inte vara obligatoriskt såna saker iof!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)