.

.

lördag 28 maj 2011

Mors dag

Jag fick juvliga blommor utav Robin och Leo som mormor hade köpt åt dom när jag kom hem från jobbet i går.



Idag var vi hemma hos mormor och morfar i morse (dom är bort resta) så jag gömde en blomma i garaget så jag slipper släpa det i morgon och så lånade jag hennes tårtfat så vi kan baka tårta och ta med oss dit i morgon.

Robin och Leo cycklade och Tuffs sprang så det gick i rasande fart dit och hem så jag fick en riktig powerwalk och var bra svettig när vi om hem :)



1 kommentar:

Anonym sa...

Väldigt fina blommor faktist och motion är aldrig fel ! men de som ja blir lite små besviken på är att man nu blir sugen på tårta nu du skrivit om de !
Ha en trevlig morsdag

/Markus

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)