.

.

tisdag 10 maj 2011

Morgon hos oss

Vad har ni för morgon rutiner??

Mina killa byter rutiner lite då och då, för ett tag sedan hade jag det oförskämt bra då sov dom till 9 ca men nu är den nya tiden sen några veckor tillbaka 7 plus minus.
Men det är snälla killar jag har, ibland vaknar dom samtidigt och ibland vaknar någon före den andra och då frågar dom så fint Får jag gå och leka?? och sen leker dom jätte tyst så jag får ligga kvar en stund i sängen.
I dag vaknade Leo först och smög in i badrummet och klädde på sig och gick och lekte och ett tag senare vaknade Robin och gick och klädde på sig han också...... spiderman dräkten :)
Det känns bra när dom vaknar olika tider för då får den tid att leka ensammen en liten stund vilket dom inte gör annars.




Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)