.

.

lördag 14 maj 2011

Livet är emot mig

Jag blir galen.
När jag startar datan inser jag att jag inte har något internet, kollar hemtelefonen och den är också död. så jag ringer till comhems kundtjänst och mitt i samtalet dör telefonen eftersom pengarna på kontantkortet tog slut. Så det är bara att klä på sig och gå till centrum och köpa ett nytt gå hem och ringa igen. Då berättar han att modemet har dött och dom skickar ett nytt, PÅ MÅNDAG eftersom det är helg och att jag borde ha det på onsdag eller torsdag.
SERIÖST????
Inget internet eller telefon på 6 dagar??????????????
Nu är jag ju så beroende av hem telefonen också eftersom jag kör med tres kontantkort tills dom startar mitt abboneman på Torsdag.
Men skam den som ger sig. Jag gick in till grannen och frågade om jag fick låna hans internet och det fick jag :)


1 kommentar:

Linda aka Javamorsan sa...

Räckte det inte att starta om modemet då? Vissa dagar är det dött för oss. Då startar jag bara om så löser det sig!

Nåja hoppas det löser snart för dig Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)