.

.

lördag 21 maj 2011

Hemma igen

Sååå trötta allihopa :) eller ja kanske inte robin och Leo som sov på vägen hem och även Emma en liten stund, tom Tuffsen är trött och ligger här och snarkar för han har varit hos mormor och morfar och lekt med Puh hela dagen.
När vi kom hem stannade vi på kina hörnet i Farsta och åt middag så nu är vi mätta och belåtna också :)



Över lag var det en jätte trevligt dag med moln och massa sol.



Till lunch fick vi kyckling klubbor, skinka, pastasallad, potatis sallad, olika meloner bröd och ost. Alldeles underbart var det precis sån mat jag älskar YY




Jag försökte mobil blogga när vi kom fram men i en timme så krånglade den bara och gav felmedelande att det var en ogiltig adress och helt plötsligt skickade den i väg ett meddelande sen gav jag upp eftersom jag inte kunde veta om det kommit rätt, när jag kom hem såg jag att det kommit fram men utan kort så då infogade jag det i efterhand istället.



Så typiskt att den ska krångla just när man reser bort.

1 kommentar:

Sandra sa...

Låter som ni haft en bra dag. Blåsigt var det och en del moln men kvällen var fantastisk men då satt ni ju redan i bilen tillbax!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)