.

.

torsdag 12 maj 2011

Hej på er!

Verkar som Blogger har haft lite problem idag för jag har inte kunnat blogga men det är ju inte hela världen :)Jag är ju inte direkt en topp bloggare som måste göra en si sådär 6-8 inlägg om dagen :)

Dagen började med att min mamma spydde galla över att jag stannade hemma från jobbet idag, vilket var helt fel i hennes ögon?? Hon gapade och predikade om att man inte alls kan vara dålig så här länge. Jag tog så illa vid mig och kunde inte släppa hennes elaka ord fast jag egentligen VET BÄTTRE, jag känner min kropp och det här skrek virus infektion men mot bättre vetande gick jag till vårdcentralen och tog massa blodprover och grejer och fick det bekräftat att det var en virusinfektion jag hade och en som är jätte vanlig dessutom och två veckor var ingenting men om jag ville kunnde jag komma tillbaka nästa vecka. MASSA VILA OCH VÄTSKA rekomenderade hon, mycket oväntat ;). Så 150 kr senare visste jag samma sak som innan jag gick dit. Tack mamma.

Resten av dagen har jag sovit bort medans killarna var på dagis.

Ses i morgon YY

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)