.

.

måndag 23 maj 2011

Första gången



Idag är första gången som killarna har tagit med sig en kompis hem ifrån dagis, å herre gud säger jag bara.


Det har gått över all förväntan men Robin och Leo har tjatat ihjäl honom Titta på det här och titta på det här och titta på det här.... Dom har visat precis varenda leksak dom har i hela huset och fullständigt slåss om hans uppmärksamhet och han ska vara här i 1 TIMMA kan tänka mig att han går hem med hörselskador och hjärnblödning.



Jag valde att de skulle leka i en timma eftersom jag inte alls visste hur det skulle funka men den här pojken hemma men hitills har det som sagt gått jätte bra så jag är jätte lättad.



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)