.

.

söndag 8 maj 2011

Barn kalas

Finns det något bättre än barnkalas??
Man äter gott, ser sina barn leka och ha skoj, träffar andra vuxna med barn att prata och umgås med :)
En toppen dag helt enkelt.


En underbar prinsessa öpnnar sina presenter medans två förväntanfulla killar titta på förväntansfullt.

Det mest underbara var att se de två, som tittar på varann hela tiden, som pratar med varann hela tiden och glömmer världen runt omkring för att de bara har ögon för varann. Jag har ju vetat om hur mycket de tycker om varann men jag har aldrig sett det så här med egna ögon,
Jag blir så rörd bara jag tänker på det, lite tårögd faktiskt.
YY
Fisk damm såklart :)




Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)