.

.

lördag 2 april 2011


Vi säger god natt lördag och får se vad söndagen har att bjuda på för mys.

Jag har inga storslagna planer för sanningen är att min absoluta favorit dag är att bara vara med killarna och göra det dom vill, vad det nu innebär. Innebandy i bandyrummet, läsa böcker, gå ut och cykla (inte min favo), spela spel eller lägga pussel.

Det var loppis i centrum idag och efter att vi kommit hem från Micke och killarna och ja ghade vilat lite så kastade dom sig över sina nya pussel, Robin valde Lejonkungen och Leo, Lady och lufsen ångar nu att jag inte köpte några till 20kr är ju inget pris för ett pussel, men jag tycker det är ett underbart nöje, det ger lugn och ro samtidigt som det är nyttigt också att låta hjärnan jobba lite.


God natt YY


1 kommentar:

Mollan sa...

Ja, det är mysigt att puzzla! Jag gör det dock alldeles för sällan....

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)