.

.

onsdag 20 april 2011

Å vad jag krånglar



I ett dygn har jag nu varit 3 kund. Och ägt en Xperia mini pro men den var hemsk att hålla på med och dessutom så otymplig, den lilla nokian jag beställde var ju 100% kärlek så efter lite övervägande och massa krångel med bloggandet så löste det sig så då bestämde jag mig för att jag hellre behåller Nokian, jag övervägde först att behålla den fast det inte gick att blogga med den men sen så insåg jag att jag skulle ångra mig sen men nu behöver jag ju inte tänka på det längre.
Telefonen är tillbaka lämnad och 3 abbonemanget avslutat.
Vet vad jag ska gosa med i kväll när jag ska sova ;)

1 kommentar:

Unknown sa...

Det gjorde du helt rätt i! Önskar att jag hade gjort detsamma med min i tid. ;-)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)