.

.

söndag 3 april 2011

Playdo

Playdoo, jag försökte göra en lila men den blav lite grå :)

Båda killarna tycker att det är jätte kul att dega och det är ett sånt enkelt nöje. Jag har huvudvärk idag (igen ) har haft det mycket sista tiden men upptäckte nu att jag fått mens så jag undrara om inte det är boven i dramat. Det är inte så illa att jag måste ligga ner men tillräkligt för att vara orkes lös. Och jag som har ett berg av tvätt som vill bli vikt. Jag ska passa på att vila nu när dom ligger i sängen och tittat på Draktränaren. Leo frågade flera gånger på förmiddagen om det inte var dags att vila, hoppas inte han är på väg att bli dålig igen.

1 kommentar:

Mollan sa...

Mina sitter också och kloppar med play-doh idag, så jag passade på att tjuva till mig en halvtimmes vila. Det händer sällan!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)