.

.

torsdag 28 april 2011

Morgon hos oss



Tuffs och jag gick på skogspromenad när vi hade lämnat killarna på dagis, vet inte hur många skogs kort jag har tagit men det är så mysigt och vackert i skogen.

Robin sov ända till 8:45 idag så jag trodde att det var helt kört att hinna till dagis innan de går till skogen 9:15 MENhan var så pigg och glad och slängde på sig kläderna och åt sin gröt så 9:10 var vi utanför dörren och hann till dagis i tid:) Stackars Leo rammlade på vägen på sin spark cyckel så det blev många många tårar.


1 kommentar:

Linda aka Javamorsan sa...

Aj då inte kul att trilla men tyvärr en del av barndommen!

Skönt att ni hann i tid trots allt. Jag brukar stressa ihjäl mig vissa dagar men det brukar ändå bli rätt bra :)

Hoppas du får en skön eftermiddag nu Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)