.

.

måndag 11 april 2011

Lite bilder från gårdagen

sista toutchen på tårtan

Sen kom mormor och morfar med massa paket.

1ny efterlängtad pyjamas, spiderman tröja, massa lego paket, en latbilsbyggsats,Ben 10 klocka, bandyklubba och säkert några saker som jag glömt :) Tårtaj var jätte god, tyckte alla :) Leo hade lite jobbigt med att robin fyllde år och gjorde sitt bästa med att förstöra för att dra till sig uppmärksamheten.
Jag fick sms från vår granne vägg i vägg som skulle gå iväg till en gymnastiksal i området där barnen får leka och undrade om vi ville följa med så jag tog med mig Leo och gick dit så Robin fick leka ifred med sina presenter.

Det var helt fantastiskt, det fanns lianer där apungen Leo svingade sig han kastade bolar i en baket korg tills han upptäckte innebandy klubborna :)

Det fanns studs mattor mjuka mattor mm ett helt fantastiskt ställe för barn att leka på, jag är så ledsen för att jag inte upptäckt detta tidigare, nu är det bara några få ggr kvar.

På kvällen gick vi på restaurang och åt middag och myste.


2 kommentarer:

Mollan sa...

Härlig födelsedag :)

Linda aka Javamorsan sa...

Verkar som det var en perfekt dag :)
Klart det är jobbigt när brosan fyller och inte en själv. Det är sånt där man får lära sig att acceptera under livet bara.

Ha en fin kväll nu Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)