.

.

tisdag 12 april 2011

Leo pratar ihjäl mig

Jag vet att det låter hemskt men det är sant, han är inne i någon period nu att han pratar oavbrutet. Spelar ingen roll var vi är eller gör, vid matan pratar han så mycket att när jag och Robin har ätit färdigt har han knappt börjat. :) En film eller barnprogram är omöjligt att titta på och Robin blir galen. Leo pratar oavbrutet. -Mamma såg du hunden? såg du att den gick över gatan?? nu träffar den en annan hund, mamma? mamma såg du?? Och ibland stänger jag av och försöker att inte lyssna men då blir han jätte argt och skriker halft gråtande -mamma svara då MAMMA. Ibland vaknar jag på natten av att han ropar på mig och sen sätter han igång och pratar och pratar så jag får roppa att -sluta prata nu Leo det är mitt i natten du väcker Robin, Då får jag ett jätte argt vrål tillbaka -MAMMA du e DUM. Ja vad ska man säga??? Mina öron värker. :) Jag fattar inte att han har så mycket att prata om hela tiden.

3 kommentarer:

~ ♥ AnnKatrin ♣ ~ sa...

Hahahe, känner igen det där ;) min kille som bara pratade och pratade, när han var mindre, har faktiskt lugnat ner sig lite nu, så det går över ;) men skavsår får man.
Ha en fin dag.

Linda aka Javamorsan sa...

ha ha förlåt att jag skrattar. Jag vet exakt vad du pratar om. Båda mina är såna i perrioder. pratar pratar pratar pratar. Det tar aldrig slut. Och slutar jag svara skriker dom på mig.
Julia pratar dessutom så snabbt att jag inte hänger med.

Man får hjärnblödning till slut när dom ALDRIG är tysta!

Cissi sa...

sv: Någon "träpanel" har vi aldrig haft, tack och lov ;)
Vi bor i radhus.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)