.

.

fredag 8 april 2011

Jag fick en award


Av Cissa och den ska man skicka vidare till 5 bloggar med mindre än 100 följare, lite svårt att vet så ta inte illa upp om jag har valt någon med fler :)

Jag börjar med Linda bara för att jag tycker om henne :)

Och så Erica som bloggar om barn kläder mm Skriver på ett fin och jätte trevligt sätt.

Sandra som jag följt länge som bloggade om sina barn och GI mat ända till hon blev gravid.

Tre ungar och bebis i magen som bjuder på massa roliga och trevliga saker om mamma livet och som nu börjar bli en tjockis ;)

Och sist men inte minst Cissi hon skriver om sina barn (för det är ju det jag gillar att läsa mest om ) och bjuder på massa trevliga bilder.





3 kommentarer:

Mollan sa...

Grattis till awarden :)

Linda aka Javamorsan sa...

Först och främst grattis till dig! Den är du värd.

Sen tackar jag för att du ger den vidare till mig :) Mer uppskattat än du tror. Massa kramar till goa dig :)

Erika sa...

TUSEN TACK! glad jag blir :-)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)